zondag 1 november 2009

Weer paddestoelen tijd.

Paddestoelen boeien mij ook altijd.Vooral rode vind ik het mooist.
Deze met de witte stippen zijn mijn favorieten.Vroeger heb ik vaak
in het bos cantarellen geplukt.Een tante deed ze dan bakken.Heerlijk!
Nu zou ik ze niet meer durven plukken.Je zou zomaar de verkeerde
Plukken.Kan je toch maar flink ziek van worden.

Deze paddestoelen staan bij ons ons in de straat.
Vaak ben ik te laat met foto's ervan te maken,Maar
gelukkig stonden ze er nog.

Dit bovenstaande foto heb ik de camera maar er
onder gehouden en toen maar een foto van gemaakt
Was toch benieuwd wat voor plaatje ervan zou komen.
En dit was het resultaat.

Dit vond ik ook wel een schatje.







1 opmerking:

  1. prachtig!!!!!! weet je dat ik deze paddestoel nog nooit in het echt heb gezien schaam mij diep, het is toch de paddestoel onder de paddestoelen.
    Daarom geniet ik zo van deze plaatjes, een hele fijne week, groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen