dinsdag 19 mei 2009

Weer wat ontdekt



Vandaag deed ik weer de ronde in de tuin om te kijken of ik weer wat plaatjes kon schieten.Toe ik een van de tuinpaadjes op liep zag ik ineens dat er een vogeltje een nestje in het mini vogelhuisje gemaakt heeft.Vorig jaar heb ik dat huisje meegebracht voor de sier.Dacht niet dat er een vogel in zou kunnen omdat het zo klein is.Maar zo zie je het maar weer.Dat het wel degelijk kan.Aan de achterkant.Tussen de tuin en het huisje zit een gaatje waar het vogeltje in kan.Want zo aan de voorkant zit het helemaal vol.Maar ik heb nog niet kunnen ontdekken wat voor vogeltje het nestje heeft gebouwd.Maar het staat gelukkig in de voortuin en kunnen we erzo naar kijken.Het is wel leuk dat het ook gebruikt wordt.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ria,
    Wat leuk zeg zo'n nestje. Ik denk dat het een winterkoninkje is die er gebouwd heeft want ik heb bij Christ ook wel eens zo'n nestje gezien.

    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou best eens kunnen Marina.Want het zijn maar kleine raampjes.

    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen