woensdag 1 juli 2009

Nieuwe Gordijntjes.

Zag het bij een bouwmarkt en heb het meteen meegenomen.Want ik vond het heel erg mooi en decoratief.Het is heel gemakkelijk aan te brengen.Je krijgt er ook een gebruiksaanwijzing bij.Je maakt de ruiten nat en plakthet gelijk tegen de ramen.Ze zijn gemakkelijk schoon te houden.Je zeemt ze gewoon mee.Zelf vind ik het ideaal.









Zowel in de badkamer als in het toillet heb ik ze ook geplakt.Omdat deze ramen van metaal zijn,en moeilijker is om gewone gordijntjes in te hangen.En ook omdat de ramen best groot zijn.






Heb de gordijntjes ook gebruikt in ons prieeltje
Staat wat gezelliger en aangekleed.





Volgende stap is het prieel opnieuw inrichten.

3 opmerkingen:

  1. Ria, het staat leuk, hoor. Ook in het echt ;-)
    Groetjes,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh....prachtig....is het een soort plakplastic?
    En bij welke bouwmarkt als ik vragen mag....ik word een beetje hebberig namelijk.....
    Het staat echt zo mooi en je prieeltje....een plaatje.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bonnie.
    Ja het is plastic.Ben zelf ook altijd hebberig hoor.Geen slechte eigenschap toch?
    Heb het bij Praxis in Etten-Leur gekocht.Want ze hebben het niet bij al hun zaken.
    Wens je succes bij het zoeken.

    groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen