vrijdag 10 juli 2009

Zussen.

Wat een mooi plaatje he,met die meiden.Ja die meiden zijn mijn zus en ik.We gingen altijd samen op stap.Van leeftijd schelen we anderhalf jaar.Zelf ben ik de oudste.Op de deze foto ben ik de voor jullie te zien rechts.Het is al een groot aantal jaren geleden dat deze foto gemaakt is.Nu zijn we beiden al oma.En hebben we al heel wat meegemaakt beiden.
Op de onderste foto zijn wij ook met zijn tweetjes.Daar ben de linkse met de strikken.Wij komen uit een gezin met negen kinderen.Vier jongens en vijf meisjes.Altijd heel gezellig geweest.Nu heeft iedereen zijn eigen gezinnetjes.Maar de banden onder elkaar is altijd goed.Het is altijd weer leuk om die oude familie foto's te bekijken en in gedachten die jaren weer terug te gaan.

Posted by Picasa
Wat een schatjes he,al zeg ik het zelf.

1 opmerking:

  1. leuke foto´s!! dit zijn dingen die je moet koesteren...

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen