donderdag 27 augustus 2009

Nieuwe Kussens

Bij een bouwmarkt heb ik deze kussen gekocht.Vond ze zelf heel mooi.Het kussen met de kant is lekker breed.Ruitjes houd ik wel van.Ook de kleur sprak mij wel aan.

Aan de zijkanten zit er heel mooi kant.Staat gezellig romantisch en landelijk. Heb het gekocht voor een mooi spijlenbedje dat ik buiten wil gaan zetten.Als het klaar is en zijn bestemming heeft gehad zal ik het hier op het blog zetten.Maar heb ik dan zovast.
Ze waren in de opruiming.Van de vierkante kussens heb ik er vier van genomen. Mooie landelijke uitstraling vind ik ze.Ook zit er een handige lus aan de zijkant.Dan kan je er gemakkelijk vier tegelijk dragen. Komt goed uit omdat het terras waar de stoelen staan een beetje verder lopen is. S'avonds haal ik ze binnen anders worden ze vochtig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten