dinsdag 18 augustus 2009

Ze zijn er weer.

Pompoenen en Kalebassen. Ze zijn er weer. Dit jaar heb ik ze niet zelf gezaait en geoogst.Andere jaren deed ik dat wel. Maar dit jaar hebben de zaadjes het niet goed gedaan. Maar dit jaar heb ik ze van mij buurmeisje.Gelukkig maar.

Omdat wij landelijk wonen past het zo goed,Ook het volgend seizoen is weer in aantocht.
En het staat zo lekker gezellig.Een jaar zonder Pompoenen en kKalebassen kan ik mij niet voorstellen.
Er zijn wel een paar leukere vormen bij dit jaar.Als ze er wat langer liggen dan maar wat pitten verzamelen voor het volgend jaar.Zodat ik ze zelf weer kan oogsten.




1 opmerking:

  1. Wow zeg die onderste zijn groooooot. Dit geeft altijd al een beetje het herfstgevoel.
    Maak je er ook wel eens soep van?
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen